Avatar billede miclarsen Nybegynder
29. juli 2004 - 10:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Indsæt i word dokument

Er der nogle der har, eller kan lave et lille eksempel på hvordan man åbner et word dokument, og indsætter noget tekst. Det hele skal styres med VB.
Avatar billede martin_moth Mester
29. juli 2004 - 16:02 #1
VB eller VBA?
Avatar billede miclarsen Nybegynder
29. juli 2004 - 16:18 #2
VB
Avatar billede martin_moth Mester
29. juli 2004 - 17:24 #3
Det er besvaret, men søgefunktionen virker jo ikke.

Men du dimmer en ny word application (activeX). Koden står på eksperten..
Avatar billede miclarsen Nybegynder
30. juli 2004 - 14:24 #4
Kan du ikke smide linket til hvor det er besvaret. Saa faar du nogle point for det...
Avatar billede miclarsen Nybegynder
02. maj 2005 - 16:40 #5
Jeg tror ikke rigtig der kommer et svar, så jeg tar' dem selv