Avatar billede nissetec Nybegynder
29. juli 2004 - 09:57 Der er 1 løsning

Underlige skrifttyper på navigationsknapper

Jeg vedligeholder et service system på et intranet. Systemet er tilgængeligt via en server med Frontpage-udvidelser, og via en mappe på en fil-server. Det fungerer fint, og det kan også downloades på den enkelte pc.

Men lige pludselig (for nylig opgraderet til FP 2003) bliver skrifttypen på navigationsknapperne lavet om til noget skråskrift, der minder om TrueType-fonten BethHand. Dette fænomen gør sig kun gældende på fil-serveren og på c-drevet. Ikke på Frontpage-serveren. Jeg har gentagne gange defineret temaet for siderne og valgt Arial som skrifttype på knapperne, men den viser alligevel skråskriften.

Jeg har søgt samtlige filer i systemet igennem for "BethHand" som tekstindhold, og jeg har kigget samtlige css-filer igennem for at se, om jeg skulle have misset noget.

Men nu kan jeg ikke finde på mere. Kan nogen hjælpe med at få Arial på igen på fil-server og lokaldrev?

Per
Avatar billede nissetec Nybegynder
13. januar 2005 - 12:08 #1
Lukker. Fandt aldrig en løsning. Og hvad gør man så? Laver et helt nyt system :)

Vaya Con Dios...