Avatar billede trane66 Nybegynder
28. juli 2004 - 15:29 Der er 2 kommentarer

usynlige tabeller

Jeg har oprettet en skabelon med tekstfelter, men felterne kan ikke ses fra alle pc'er. De kører alle office 2000 sp3 og windows 2000 sp4.
Det er ikke fordi at felterne er hvide..
28. juli 2004 - 15:39 #1
Hvad mener du med tekstfelter?

Er det tekstbokse, eller er det tekstfelter i en formular?
28. juli 2004 - 15:47 #2
Er det tekstfelter i en formular kan det måske være feltskyggen, der er hhv. slået til og fra.

Funktioner->Indstillinger, på fanen Vis, i feltet Feltskygge vælger du: Altid
(kan også slå til/fra i værktøjslinien Formularer)