Avatar billede bjohansen Nybegynder
27. juli 2004 - 12:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

3 forskellige headers

Jeg har et dokument på 2 sider. Headeren på side 1 består af tekst, headeren på side 2 består af 2 billeder. Når jeg skriver på side 1 så skal den antomatisk efterfølges af en ny side 2 - og den oprindelige side 2 skal blive til side 3. Det har jeg styr på. Men på den nye side 2 skal der ikke være nogen header. Nu har jeg bakset med det i et stykke tid og hver gang jeg tester dokumentet, så kommer billederne fra den oprindelige side 2 både med på side 3 og den nye side 2. Dokumentet skal bruges af mange og det er ikke altid, at der bliver behov for 3 sider. Men i de tilfælde hvor det er nødvendigt, så skal der altså ikke være en header på den nye side 2.  Håber at det lyder nogenlunde fornuftigt :-)På forhånd tak for hjælpen.
27. juli 2004 - 13:01 #1
Du skal indsætte et sektionsskift nederst på side 1. Herefter kan du fjerne sidehovedet på side 2 uden det påvirker side 1 og side 3.

Indsæt->Sideskift m.m.->Sektionsskift, fortløbende
27. juli 2004 - 13:12 #2
... eller "Sektionsskift, fortsat" hvis det er en ældre version af Word.
Avatar billede bjohansen Nybegynder
28. juli 2004 - 07:31 #3
Ok, jeg prøver at se hvad der sker.
Avatar billede bjohansen Nybegynder
06. august 2004 - 13:15 #4
hmm.. det virker ikke. Dokumentet skal jo heller ikke være på 3 sider fra start af. Der skal være mulighed for, at forlænge de 2 sider til 3 ved, at skrive så meget på side 1, at der automatisk bliver genereret en ny side 2. Den oprindelige side 2 skal så blive til side 3. Sådan som det virker nu, så bliver den nye side 2 påvirket af den nye side 3(tidligere 2), på den måde, at den også bruger headeren fra side 3. Det skal den ikke. Headeren på den nye side 2 skal være blank. Håber det ikke er alt for uoverskueligt.
Avatar billede bjohansen Nybegynder
18. august 2004 - 07:47 #5
Hej igen. Det lykkes aldrig men du får pointne, da du var den eneste som ville hjælpe :-)