Avatar billede banielsen Nybegynder
25. juli 2004 - 21:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fra Word til billeder

Hej

Jeg har et Word-dokument på ca. 32 sider.
Dette ønsker jeg lavet om til billede-filer (gerne JPG), sådan at én side i Word-dokumentet bliver til 1 billede-fil (altså sådan at billed-filen "fylder" 1 A4-side)

På forhånd tak!
25. juli 2004 - 21:18 #1
Kan du ikke bruge pdf-format?
25. juli 2004 - 21:20 #2
Ellers kan jeg ikke komme i tanke om andre måder end at udskrive dokumentet, og scanne til jpg-format.
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
25. juli 2004 - 21:39 #3
Prøv en grabber, og gem som jpg fil
Avatar billede banielsen Nybegynder
25. juli 2004 - 21:44 #4
ErikJuul: Problemet er at det er billede som jeg har kommenteret, og jeg vil gerne have dem fremkaldt (som digitale fotos), men ellers tusind tak for hjælpen
Avatar billede banielsen Nybegynder
25. juli 2004 - 21:45 #5
bennylarsen: hmm... jeg ved ikke lige hvad en "grabber" er, kan du forklare det nærmere?
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
25. juli 2004 - 21:53 #6
et lille program, der kopierer skærmbilledet, hvorefter man kan gemme billedet som en grafisk fil, prøv denne adresse.
HyperSnap: http://www.hyperionics.com
Avatar billede banielsen Nybegynder
25. juli 2004 - 22:10 #7
ok.. det kigger jeg lige på, så vender jeg tilbage...
25. juli 2004 - 23:54 #8
Problemet med en grabber er, at den tager et skærmbillede - ikke et A4-ark.

Jeg er ret overbevist om, at der findes fotolaboratorier, der kan fremstille billeder fra pdf-fil. Prøv at forhår hos din fotohandler.
25. juli 2004 - 23:54 #9
=forhør
Avatar billede banielsen Nybegynder
26. juli 2004 - 12:34 #10
ok... jeg vil lige forhøre mig. Tak til jer alle tre... hvis i lige ligger et svar skal i alle tre få point som tak for indsatsen :-)
26. juli 2004 - 13:20 #11
OK. Det får du her.