Avatar billede rodding Juniormester
15. juli 2004 - 11:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

macro /tabel

Jeg har et dokument der kun indeholder en tabel med 4 kolonner, dog er øverste række(4 kolonner) samlet i en til en overskrift.

Jeg vil gerne lave en macro der, uanset hvor man står i tabellen eller evt. udenfor tabellen, placerer sig i række 2 kolonne 1 og indsætter en linie nedenfor.

Nogen bud?
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2004 - 20:02 #1
Dette er indspillet og forudsætter at din tabel er den første i dokumentet.

Sub Macro1()
'
' Macro1 Macro

    Selection.GoTo What:=wdGoToTable, Which:=wdGoToFirst, Count:=1, Name:=""
        Selection.MoveDown Unit:=wdLine, Count:=1
    Selection.InsertRowsBelow 1
End Sub
Avatar billede rodding Juniormester
16. juli 2004 - 08:37 #2
Lige i øjet, tak for det.
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2004 - 09:17 #3
Glad for at kunne hjælpe :-))