Avatar billede camper Nybegynder
14. juli 2004 - 07:17 Der er 9 kommentarer

Web to Phone program

Jeg søge et godt fungerende, billigt "web to phone" program som virker uden for USA, så jeg kan ringe fra min PC til en hvilken som helst telefon, uden køb af specielt hardware.?.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. juli 2004 - 07:42 #1
Lige umiddelbart ville jeg foreslå Skype.com, checker lige priser.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
14. juli 2004 - 07:44 #2
ved skype skal du købe en speciel teleon for at kunne ringe fra din computer til en tlf.
har lige købt det og det virker godt
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. juli 2004 - 07:46 #3
Hmmm, syntes at jeg havde set at man kunne ringe til fastnet telefoner fra Skype. Men det kan man åbenbart ikke endnu! Sorry.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. juli 2004 - 07:47 #4
dr chaos>> Link lige til den telefon, du har købt!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. juli 2004 - 07:51 #5
Fandt selv lige info om SkypeOut:

Version 0.98.0.28 also includes software enhancements for the soon-to-be launched SkypeOut feature that will enable you to use Skype and call phone numbers anywhere in addition to your Skype calling. SkypeOut is currently only available when you buy a special Plantronics-Skype bundled headset and receive a free promotional voucher — just look for the yellow voucher on the outside of the package. More information about SkypeOut will be offered in the near future. Please watch this space for more details.

Og en prisliste på SkypeOut minutter: https://secure.skype.com/store/help.pricelist.html

Vær opmærksom på at det er søjlen længst til højre du skal se prisen i, samt at kursen på € er 7,54.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. juli 2004 - 07:54 #6
se også: http://www.skypeheadsets.com/da/home.asp

Som det er lige nu kan man kun købe taletid til fastnet, ved at købe et headset. Dette ændre sig formentligt med tiden. Men så vidt jeg ved er Skype det bedste bud lige nu!
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
14. juli 2004 - 09:54 #7
http://www.skype.voipvoice.com/
her kan du se de typer telefoner du kan bruge med skype.
det koster lidt penge at købe dem men du skal ikke ringe så meget før de har tjent sig selv ind igen
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. juli 2004 - 09:03 #8
kunne du bruge min hjælp til noget ?
Avatar billede camper Nybegynder
21. juli 2004 - 11:53 #9
Jeg har nu købt et head set fra skype og testet skype med ca. 30 opkald og 4 timers samtaler til Sri Lanka. Kvaliteten er meget svingende , det sker ofte at der skal ringes op mellem 5-10 gange  før der er "hul" igennem. Samtalen er noget forsinket.
Men alt i alt er det et godt alternativ til telefon kort. Da kvaliteten på dem også svinger meget. Tjek lige prisen på skype! telefon kort til nogle lande kan være billigere.