Avatar billede freeman Nybegynder
22. februar 2001 - 17:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

evt. Forberinger på Eksperten..

Hej Andreas og andre...
Efter at jeg har været på eksperten i lang tid, synes jeg godt at jeg kan begynde at komme med nogle foresalg til forberinger:

1. Ministe.
Minisitet er en væsenlig ting, da det skal fortælle hvem man snakker med. Det vil være genialt hvis alle havde et ordenlig minisite, men et minimum skulle være at man kan se deres email + evt. ICQ

Det er så tit at man gerne vil skrive en besked til en som har skrevet noget i en katalogi, og så har jeg ikke hans email, og minisitet er tomt.. !

- En måde at gøre det på hvad at sætte en tidsfrist til, hvornår man skal have minimun udfyldt email/icq på deres minisite, eller bliver de smidt ud..
- Alle nye medlemmer burde skulle skriver det, ellers kan de ikke oprette en profil..

Et ekstra plus vil være at flok som Magnus48 og lign typer som elsker at lave rav i den, komme med fejlinformation og ligner forsvinder..

2. Udvidelse af Minisite...
I forlængelse af det overstående så er der en del til minisite som mangler.. og BURDE rettes.. F.eks. T-Daugaard\'s Billede liste over eksperten.. Det burde være en del af ens minisite!..
Derudover mangler den rubrikker hvor man skal indtaste email, icq, navn, adresse, mobil, alder osvosv.. ikke alt skal være must, men det vil nu altså gøre det lidt sjovere på eksperten

PS. undskyld stavefejl :-)
Avatar billede mora Nybegynder
22. februar 2001 - 17:31 #1
Gode ideer.

Nu må så se om admin gider lave det, det er jo ikke mange procent af vores ideer der gennemføres ...

- No offence -
De fleste får notet \"Det ser vi på\", eller ligende ...
- No offence -
Avatar billede kapla Nybegynder
22. februar 2001 - 17:33 #2
Dårlig ide
Avatar billede htx98i17 Professor
22. februar 2001 - 17:34 #3
Jeg er med på ideen med at udvide minisitet, men hvis det bliver et krav at skrive ens emailadresse, så er jeg den der er skredet. Det burde ikke være et krav for at folk kan blive oprettet.

Man vil vel gerne være bare lidt anonym og derudover har jeg ikke lyst til at modtage spammails fra sådan nogle som magnusXXX

bare min mening
Avatar billede dana Nybegynder
22. februar 2001 - 17:38 #4
Dårlig ide - hvis der er nogen der har lyst til at give de oplysninger som du efterlyser, så kan de jo gøre, som de allerede gør nu. Det kunne blive sjovt hvis alle fik adgang til folks e-mail adresser.....
Avatar billede spike. Nybegynder
22. februar 2001 - 17:39 #5
Jeg bakker htx98i17 op. Kunne man ikke lave en form for chat?...
Avatar billede freeman Nybegynder
22. februar 2001 - 17:39 #6
så kunne man vel lave det sådan, at når man oprettede et profil, så min man en forward med.. eks. freeman@eksperten, som så sendes videre..

En anden muligedhed var også et intern mail-system.. det kunne også være fedt :-)
Avatar billede pstric Nybegynder
22. februar 2001 - 17:50 #7
Jeg har lige rettet min minisite, så der er et link til tdaugaard\'s site. Men det bør da ikke være et krav. Eksperten skal også have plads til brugere der ikke vil prale med at være nørder. Der skal endda også være plads til dem der slet ikke _er_ nørder. (Jeg glæder mig til at se den første :)
Avatar billede repsac Nybegynder
22. februar 2001 - 18:33 #8
Jeg er ganske ening ... både med freeman og htx..
Jeg har haft min mailadresse liggende på eksperten i laang tid og ikke fået noget som helst spam ...
Folk der ikke - under nogen omstændigheder - vil opgive deres mailadresse bør de ikke tvinges ... det skaber bare fake-mailaccounts ...
Forward mailaccount ... go\' ide!
Et internt \"mail\"system ... lige så god ide!
Chat ... også en fed ide, men det er jo mere eller _mindre_ det eksperten bygger på ...
=>pstric: Jeg er IKKE nørd! - gør bare somom ... ;o)
Avatar billede jonaslis Nybegynder
23. februar 2001 - 00:39 #9
Jeg startede også (i god tro) med div. oplysninger, men - desværre: Efter at have mødt en vis person slettede jeg min mail lige på en studs! Brand ærgerligt, men eksperten kan jo ikke gardere sig mod 1-2% der bare vil destruere.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. februar 2001 - 14:35 #10
freeman>> Dit forslag er udemærket, men vu synes der er en del ting, som er mere væsentlige. Derfor vil det ikke få højeste prioritet at lave.

mora>> det skyldes mangl. tid, og ikke mangl. vilje !
Avatar billede freeman Nybegynder
27. august 2001 - 09:23 #11
lukker hermed