Avatar billede sesam Nybegynder
22. februar 2001 - 16:39 Der er 13 kommentarer og
7 løsninger

Fedeste design!!!

Hvilken side er den fedeste cooleste kanone side på nette altså design mæssigt?
Avatar billede thoeger Nybegynder
22. februar 2001 - 16:41 #1
http://www.cwd.dk

Der kan du ihvertfald finde mange af dem!
Avatar billede vandhunden Nybegynder
22. februar 2001 - 16:42 #2
Avatar billede greenwizard Nybegynder
22. februar 2001 - 16:42 #3
Det kommer anpå hvilken slags design man bryder sig om... Flash site, uden frames, med frames osv..
Avatar billede realone Nybegynder
22. februar 2001 - 16:42 #4
Jeg synes, at Builder.dk og Phpuniverset.dk begge er utroligt godt designet, med henblik på brugervenligheden...
Avatar billede blood Nybegynder
22. februar 2001 - 16:42 #5
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. februar 2001 - 16:45 #6
www.eksperten.dk
*Vent på at ekstra point dukker op på hans konto*

www.script.dk er ret pæn.
Avatar billede prodic Mester
22. februar 2001 - 16:45 #7
Det var dog et vidt begreb af finde det fedeste design. Indenfor hvilket område??? Blærerøvsstilen eller bare brugervenligt?
Avatar billede delphidaner Nybegynder
22. februar 2001 - 16:47 #8
Bare for at vælge en helt anden \"genre\": http://www.square-europe.com/. Den har dog den store ulempe, at den kræver Flash.

Ellers så har jeg samme smag som Blood.
Avatar billede sesam Nybegynder
22. februar 2001 - 16:47 #9
Blærerøvsstilen og jeg har set din Prodic...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. februar 2001 - 16:56 #10
Har du tjekket den her ud???

http://www.fotx.net/nikolajdu/
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. februar 2001 - 16:56 #11
Endnu en Flashside...

Tager et pænt stykke tid, men er det hele værd...

http://www.motiongraphiks.com/

/Nikolaj
Avatar billede prodic Mester
22. februar 2001 - 16:57 #12
Min er skam ikke blærerøvsstilen...men jeg kaster lige nogle af de links der vel kan betegnes som blærerøve.
www.lotsofpeopleinboxes.com
www.virus1.net
www.k10k.net
www.slrp.org
www.razworld.com
www.slrp.com (ikke det samme)
www.bandage.dk
www.netfrenzy.dk
www.zander.dk
www.resistance.dk

Allesammen blærerøve og fortrinsvist danskere.
Der er mange flere hvor de kommer fra...bare sig til.
Avatar billede prodic Mester
22. februar 2001 - 16:59 #13
Og når stilrent bliver fedt...
http://www.eksperten.dk/spm/51487 - omhandler stilerene sites efter folks mening(skal jeg jo sige når jeg er nævnt :-).
Avatar billede sesam Nybegynder
22. februar 2001 - 17:57 #14
Nu har jeg også været gavmild. Prodic får et enkelt for hans fine liste af sites.

Prodic din side er nævnt af en der synes popcorn siten er pæn...stof til efter tanke...

nej din side er sku fed mand
Avatar billede dudesicko Novice
22. februar 2001 - 18:06 #15
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
22. februar 2001 - 21:14 #16
Avatar billede no_doubt Nybegynder
22. februar 2001 - 21:17 #17
Okay lidt sjovt *GG* http://www.book-mark.net/mark.html
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
22. februar 2001 - 21:19 #18
Avatar billede theartist Nybegynder
22. februar 2001 - 21:24 #19
nu har jeg prøvet at kommentere dette spørgsmål 3 gange, men det er åbenbart ikke lykkes endnu, jeg ved ikke lige hvad der sker for det her spg.

Men jeg har en URL, som jeg opdagede forleden og som jeg er dybt fascineret af:
www.habbohotel.com - noget af det mest lækre jeg nogensinde har set.

Desuden er det også ifølge min ydmyge mening noget af det bedste der nogensinde er lavet på nettet indenfor konceptet chat!
Avatar billede prodic Mester
23. februar 2001 - 18:13 #20
hvorfor kan jeg ikke se www.gabocorp.com på listen....den nye side - er jeg den eneste der syntes det kan blive noget skummelt noget fra den gamle mester!