Avatar billede blood Nybegynder
22. februar 2001 - 15:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Et nyt forslag

Der er mange på eksperten det modtar alle de spm der bliver oprettet vis email jeg er selv en af dem

Men der er også mange bruger jeg ikke vil hjælpe fordi de har snydt eller på anden måde fået mig til at hade dem
Så derfor kunde det være fedt hvis man kunde sætte et eller andet på så man ikke modtad mail med spm oprettet fra de bruger man har valgt

--{BLOOD}--
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. februar 2001 - 15:21 #1
EN \"Ignor list\" har været oppe et par gange før... men den der er selvfølgelig lidt anderledes.
Avatar billede htx98i17 Professor
22. februar 2001 - 15:22 #2
ja fedt, så kunne vi allesammen tilføje dig på ignore!
hehe
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. februar 2001 - 15:22 #3
du kunne jo sætte en regel op i din mailbox der filtrere de brugernavne fra du ikke vil se på!
f.eks. kunne du sætte den til at se indkomne mails igennem for ordet magnusxx (*G*)! på den måde vil du ikke se mails hvis hans brugernavn indgår i mailen!
Avatar billede blood Nybegynder
22. februar 2001 - 15:24 #4
Hæhæ det er sandt Takker :-)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. februar 2001 - 15:27 #5
takker for points :)
http://www.fotx.net/kimrosgaard