Avatar billede thomasolsen Nybegynder
09. juli 2004 - 10:22 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

bruger logon

Jeg har geninstalerer WIN XP oven på den gamle.
Vil nu gerne have de bruger som var der før med igen.
Har prøvet at lave en ny bruger og der efter omdøbe bruger bib men uden held. Hvad skal der gøres.

Thomas
Avatar billede hcma Novice
09. juli 2004 - 11:51 #1
hvad med en repair i stedet for en ny installation ?
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair
Avatar billede thomasolsen Nybegynder
09. juli 2004 - 17:24 #2
jeg har formateret. Der er et nyt bundkort i maskinen.
Avatar billede serverservice Praktikant
10. juli 2004 - 11:23 #3
Hvad er det egentlig du vil og har du formateret eller ikke? for hvis du har kan du jo ikke overføre dine gamle kontoer - medmindre du har dem fra backup?
Avatar billede thomasolsen Nybegynder
11. juli 2004 - 00:48 #4
Jeg har ikke formateret sorry. Jeg har installert oven i den gamle XP og
vil nu gerne have de gamle bruger tilbage med rigtige mapper.
Avatar billede serverservice Praktikant
11. juli 2004 - 09:02 #5
Du skal overføre gamle brugere fra documents & settings mappen. så skal du oprette brugerne ved at højreklikke Denne computer- administrer- brugere- hæjreklik vælg ny bruger.
Avatar billede thomasolsen Nybegynder
12. juli 2004 - 12:07 #6
jeg kan godt oprette bruger men de skal have samme mapper som før.
Hvis jeg laver en ny bruger laver XP en ny mappe struktur til brugeren.
Avatar billede serverservice Praktikant
12. juli 2004 - 13:04 #7
Jeg har jo skrevet at du skal overføre alle mapper fra den gamle brugerprofil i documents & settings\brugernavn til din nye brugerprofil samme sted.
Er der noget du ikke forstår?
Avatar billede thomasolsen Nybegynder
01. august 2004 - 01:01 #8
det virker ikke. så fat det dog. er du dum når du skriver sådan.
XP laver nye bruger.computer navn og vil ikke bruge de gamle.
Avatar billede serverservice Praktikant
01. august 2004 - 01:16 #9
Så hjælper jeg dig ikke mere . jeg har svaret rigtigt men du kalder mig dum og taler nedladende, hermed en anmeldelse.
så kan du se om andre gider hjælpe dig.
Avatar billede dmcn Praktikant
01. august 2004 - 01:32 #10
thomasolsen : Der er absolut ingen grund til at nedgøre folk, der prøver at hjælpe dig, og nogen vil endda argumentere for, at det ikke ligefrem øger dine chancer for at få svar på dit spørgsmål.

Jeg synes du skulle genoverveje din tilgangsvinkel godt og grundigt før du kommenterer dette spørgsmål igen.
Avatar billede serverservice Praktikant
01. august 2004 - 13:21 #11
->thomasolsen Du bør måske overveje et andet forum - du kommer ikke så langt på eksperten med den opførsel.
Avatar billede serverservice Praktikant
01. august 2004 - 13:30 #12
http://www.theill.com/meninger/default.asp
Her kan du frit svine andre til - værsgo lige stedet for dig....