Avatar billede thomasmx Nybegynder
04. juli 2004 - 16:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjern bogmæker fra tidligere indeks

Hej,

Hver gang jeg printer bliver dokumentet opdateret - hvilket resulterer i at 268 felter ændres til "Fejl! Bogmærke er ikke defineret."
Jeg har forsøgt at slette alle bogmærker via indsæt -> bogmærker, men dette hjælper ikke.

Er der nogle som har en løsning - andet end at copy-paste dokumentet ind i notepad og miste al formatering????
Avatar billede thomasmx Nybegynder
04. juli 2004 - 20:18 #1
ja, det endte med at jeg var nødt til at klippe "Fejl! Bogmærke er ikke defineret." sammen med karakterer foran væk 268 gange... dejlig tidsfordriv
Avatar billede rvm Nybegynder
06. juli 2004 - 16:16 #2
Der var du lidt for hurtig *S*

Du kunne have kørt denne makro:

Sub FjernHenvisniger()

    Selection.WholeStory
    ActiveDocument.Fields.Unlink

End sub
Avatar billede thomasmx Nybegynder
08. juli 2004 - 09:03 #3
Tak for svaret alligevel! Jeg er sikker på at jeg får brug for det trick en anden gang! Pointene havde jeg givet mig selv - men der kan altid deles karma ud;)