Avatar billede sago Nybegynder
04. juli 2004 - 02:11 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Lille program til at vise up/download hastighed?

Hej,

Jeg leder efter et lille program som kan vise mig upload og download hastigheder. Det skal være et der f. eks. kan ligge som en værktøjslinje/toolbar i proceslinjen, så jeg kan se det hele tiden.

Jeg bruger WinBar (www.winbar.nl), som viser det. Problemet er bare at det efterhånden er den eneste feature jeg stadig bruger, og ikke alt det andet. Så jeg vil gerne have den plads tilbage, men jeg vil nødig undvære at kunne se hvad der sker med min forbindelse. :)

Er der nogen der kender et lille program? Tak på forhånd.
Avatar billede iknowstuff Nybegynder
04. juli 2004 - 02:20 #1
har du prøvet du meter?
Avatar billede sago Nybegynder
04. juli 2004 - 02:24 #2
Ja, det har jeg lige prøvet, men enten flyder det bare rundt, eller også er der et intetsigende ikon når det er minimeret - så jeg leder bare efter et program som det, hvor man kan se hastighederne, ligemeget hvor mange browservinduer man har åbne :) (uden at det også skygger for indholdet, som DU meter vil gøre, når det er åbent)

Jeg er nok lidt kræsen ;)
Avatar billede iknowstuff Nybegynder
04. juli 2004 - 02:27 #3
Du kan jo bare gå i options og vælge always og top og fravælge transparent window :)
Avatar billede iknowstuff Nybegynder
04. juli 2004 - 02:28 #4
nå men kl er også halv tre nat ..
Avatar billede sago Nybegynder
04. juli 2004 - 02:34 #5
Det gjorde jeg også, men det flyder jo rundt ;) Det vil irritere mig meget i længden.
Avatar billede iknowstuff Nybegynder
04. juli 2004 - 02:44 #6
bare i orden :)

den irriterer ikke mig, for jeg kører stort set aldrig med maximerede vinduer, så den ligger bare og putter sig nede i højre hjørne :D
Avatar billede tubber Juniormester
04. juli 2004 - 06:36 #7
Der er et der hedder bandwidth monitor, mener det er freeware......

Her er en pro udgave (30 days trial)
http://www.bandwidthmonitorpro.com/
Avatar billede tubber Juniormester
04. juli 2004 - 06:36 #8
Avatar billede sago Nybegynder
04. juli 2004 - 14:38 #9
Bandwidth Monitor Pro ser ud til at gøre det jeg vil have, men selvfølgelig kun i 30 dage. Så jeg leder videre, og ser om der ikke er noget bedre ;) Men tak for tippet.
Avatar billede tubber Juniormester
04. juli 2004 - 14:44 #10
har selv en sharware af en gammel bandwidt monitor som jeg gerne mailer
så en mailaddy :)
Avatar billede sago Nybegynder
04. juli 2004 - 22:39 #11
Pænt af dig, men nej tak :)

Jeg blev træt af at lede, så jeg har selv lavet en lille toolbar der ligger i taskbar, eller hvor man nu har lyst til at have den, som kun viser upload og download hastigheder. Perfekt til mit behov ;) Så... jeg tager lige mine point tilbage. Men tak for hjælpen.
Avatar billede zmed Nybegynder
07. juli 2004 - 19:52 #12
Ehm det kan du da se på din filoverførsel??.. Men ellers er der jo internet download manager og nogle andre..
Avatar billede sago Nybegynder
07. juli 2004 - 19:55 #13
Ja, men det er kun for én download, og det er meget rart at se om en side loader, om en film som er embedded i en side loader, osv. Det er bare praktisk at have et samlet overblik, jeg kigger ofte på det. :)