Avatar billede iko Nybegynder
02. juli 2004 - 21:40 Der er 5 kommentarer

Flying? Nice little penguins

Hej...

Er der nogen der kan nogle Ukulele akkorder til denne sang:

http://www.nicelittlepenguins.dk/mp3/flyingdemo.mp3

Hmm altså den fra Ota reklamen!?

Hilsen Morten Ydefeldt
Avatar billede pureshit Nybegynder
03. juli 2004 - 00:29 #1
Det var da ligegodt satans! Nu syntes jeg jeg har kigget hele nettet igennem, men der dukker ikke noget op... Men det er vel også hvad du selv er kommet frem til? :(  Anyways, sorry for spam nu jeg ikke har noget svar...
Avatar billede vind Nybegynder
04. juli 2004 - 14:43 #2
Jeg kan spille sangen på min ukulele, men jeg har ingen ide om hvilke akkorder jeg spiller - jeg har blot sangen i hovedet... :)

/vind
Avatar billede kasper_knaldperle Nybegynder
04. juli 2004 - 20:26 #3
Kan du ikke beskrive akkorderne, så kan vi andre "decifrere" dem :)
Hvis du forstår hvad jeg mener
Avatar billede iko Nybegynder
05. juli 2004 - 18:04 #4
http://www.sheep-entertainment.nl/ukulele/index.html

Vil du ikke lige trykke dine ting ind der ? Husk at angive hvilken tuning du spiller med.. :P
Avatar billede iko Nybegynder
05. juli 2004 - 18:06 #5
Hej Morten

Jeg er på ferie i øjeblikket. Håber, det er ok, jeg svarer lidt mere
udførligt, når jeg vender tilbage, men...
Mig bekendt er der ikke lavet tabs til Flying. I bogen Hits 94 (Warner) kan
du imidlertid finde noder og becifringer til sangen, og måske du kan søge
lidt på nettet? Der findes jo adskillige sider med mere eller mindre obskure
tabs til lidt af hvert.
En ukulele findes faktisk i mange varianter, men min er stemt i A - D - Fis
- H.
Ha' en rigtig god sommer!

De bedste hilsner
Michael Kolster

Skrev lige til Nice Little Penguins! :P Det var mit svar...