Avatar billede detail Nybegynder
02. juli 2004 - 10:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mine templates bliver smadret

Hej

Version : Dreamweaver mx 2004 version 7.01

Jeg har opbygget et dokument med en topmenu der indeholder nogle dropdown menupunkter og en body tabel, som jeg har defineret som editable region - det hele ser fint og og jeg vælger at gemme det som en templates.
Nu er problemet at når jeg henter denne templates igen for at oprette nogle undersider, sker der det at min design bliver smadret, min topmenu med dropdown punkterne ser forfærdelig ud - er det et kendt problem i dreamweaver ( har ikke brugt det så længe og det er første gang jeg arbejder med templates)?
Avatar billede jpj3 Nybegynder
21. juli 2004 - 20:18 #1
Det samme problem har jeg haft.
Jeg lavede min topmenu og bundlinie som include filer istedet for, det virker og der er stadig kun et sted jeg skal ændre hvis der skal nyt menupunkt ind.
Avatar billede jpj3 Nybegynder
08. januar 2005 - 02:03 #2
Har du fået det til at virke???
Avatar billede detail Nybegynder
13. april 2005 - 08:47 #3
nej ikke endnu