Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
02. juli 2004 - 00:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Vis ikke i status linjen?

Jeg skal have et link til at når man flytter over det så kommer der fx. bare en # i statuslinjen. MEn hvordan. Den skal linke til en anden side ganske som normalt! Det skal laves i en echo!
Avatar billede jchillerup Nybegynder
02. juli 2004 - 00:20 #1
Det er JavaScript.
<a href="noget.php" OnMouseOver="window.status = 'BLablabla'">Link</a>
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
02. juli 2004 - 00:21 #2
okay det havde jeg vist nok i forvejen, men jeg så noget andet og troede det vardet man skulle bruge men det var det ikke! men takker!
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
02. juli 2004 - 00:26 #3
det virkede ikke du manglede return true
Avatar billede krydset Nybegynder
02. juli 2004 - 00:33 #4
Hvordan ser det ud med return true ??
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
02. juli 2004 - 00:37 #5
VIRKER IKKE!
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
02. juli 2004 - 00:38 #6
Scriptet virker ikke når det er efter en echo i php
Avatar billede roenving Novice
02. juli 2004 - 00:39 #7
echo "<a href='noget.php' OnMouseOver='window.status =\"BLablabla\";return true;'>Link</a>"
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
02. juli 2004 - 00:42 #8
1000 takker, hvad med de par små point, vil du have dem, for dem har han jo fået!
Avatar billede roenving Novice
02. juli 2004 - 00:49 #9
-- jeg forstår bare ikke, at du ik' li'e tester en gang eller to, før du accepterer ...

-- ikke for at lade pointene stå, men fordi de fleste kigger efter spørgsmål, hvor der er behov for hjælp (nå, ja, nogle også, hvor der er mulighed for at score point !-)

-- men det betyder i hvert fald, at du, lige så snart du har accepteret et svar, får færre til at kigge efter, hvis der evt. skulle være (uforudsete !-) komplikationer ...

-- og point står jeg jo ik' li'e og mangler, så velbekomme ,-)
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
02. juli 2004 - 00:53 #10
Det plejer jeg normalt også at gøre, men jeg var 99 % sikker på at det virkede, men så tog jeg fejl, for det meste tjekker jeg først. Har vist 3 åbne spørgsmål som jeg bare ikke har fået tjekket endnu!