Avatar billede pwn Forsker
01. juli 2004 - 11:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Valg af sprog

Er der mulighed for i Word 2000 at slå den funktion fra, der automatisk skifter over til engelsk tegnsæt, når der skrives noget på engelsk (fx. et citat).

mvh

p
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
01. juli 2004 - 11:38 #1
Hvis du sætter sprogindstillinger f.eks. til dansk:
Marker hele dokumentet og vælg: Funktioner, sprog, Angiv sprog. Fjern hakket i "Find sprog automatisk". Vælg dansk og OK.
Avatar billede pwn Forsker
01. juli 2004 - 11:53 #2
Tak - er der i øvrigt en tilsvarende funktion i Excel?
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
01. juli 2004 - 11:58 #3
Det tror jeg ikke du kan på samme måde, men du kan sætte sproget til stavekontrollen i: Funktioner, Indstillinger, Stavekontrol
Avatar billede pwn Forsker
01. juli 2004 - 12:02 #4
tak