Avatar billede tip Praktikant
01. juli 2004 - 08:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

fjern side i word

hvordan fjerner man en side midt mellem 2 sider i word. Jeg har prøvet delite på siden men der må være en funktion hvor man kan styre dette?
Avatar billede oniel Nybegynder
01. juli 2004 - 08:23 #1
Du har sikkert et sideskift siddende lige efter det sidste ord på siden før den blanke.
Prøv at sætte kurseren lige før første bogstav på siden efter den blanke - brug så backspace til at fjerne evt. kode.
Avatar billede tip Praktikant
01. juli 2004 - 08:48 #2
ok tak. ved du hvordan man fjerner "vis markering" permanent så den ikke skal fjernes hver gang man åbner dokumentet.
Avatar billede oniel Nybegynder
01. juli 2004 - 09:07 #3
Hvis du har fjernet det sideskift - og alt ser rigtigt ud igen, kan du bare gemme dokumentet <Ctrl + s>.
Så skulle indstillingerne gerne være lige så dan næste gang du åbner dokumentet!
Avatar billede kox Nybegynder
02. juli 2004 - 00:54 #4
hvis du trykker på vis/skjul (pi tegnet) lige til venstre for zoomprocenten i værktøjslinien standard (normalt ser du den under bjælken med filer, rediger, vis, indsæt osv.) kan du se alle de aktive tastetryk der er foretaget i dokumentet.
et almindeligt linieskift med enterknappen vil f.eks. være markeret med et pi-tegn, et mellemrum (space) med en prik, et sideskift (shift+enter) med en stiplet streg hvor der står 'sideskift' på midten osv.
hvis du vil fjerne noget kan du bare markere koden og delete.
Avatar billede tip Praktikant
06. juli 2004 - 10:48 #5
tak for svaret.