Avatar billede mortent Nybegynder
01. juli 2004 - 01:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme på nettet, hjælp ønskes.

Hej!

Jeg har netop lige formateret min dell dimention 4600... jeg brugte Dell's tilhørende CD'er os... nu er problemt så bare at det ikke løser en skid... Mit netkort (som er onboard) kan ikke blive installeret, og dermed kan jeg ikke komme online... der er det såkaldte Ethernet-ting der står med spørgsmålstegn under enhedshåndtering... Så står der også en der hedder SM-buscontroller, men den ved jeg ikke rigtig hvad er til... Hvad kan jeg gøre...? De drivere der er med på Dell-cd'en gider ikke rigtig virke,+der er overhovedet ikke til at se hvilken jeg skal bruge, så er ret skidt stillet!

Håber meget på promte hjælp, da meget af mit arbejde løses fra min computer!

mvh
Morten Thoregaard
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. juli 2004 - 01:13 #1
Hvad er det for et styresystem ?
Avatar billede mortent Nybegynder
01. juli 2004 - 01:35 #3
meget underligt... uden jeg gjorde noget virkede det pludseligt... Computere er altså mærkelige... bare post et svar, så skal du nok få points, for dit hurtige svar selvom jeg ikke aner om det er sandt det du skriver :-)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. juli 2004 - 01:38 #4
Tro mig, de 2 downloads burde have fixet dine problemer. Men det er windows i en nøddeskal. Jeg har selv et netkort der ikke virker og har ikke taget mig sammen til at lave en testinstallation for at se om det er brændt af eller det blot er windows, der er forvirret *s*
Avatar billede mortent Nybegynder
01. juli 2004 - 01:41 #5
hehe... Jeg bliver aldrig klog på computere :) enjoy your points
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. juli 2004 - 01:43 #6
Tak og god fornøjelse med din netforbindelse :)
Avatar billede webgon Nybegynder
08. juli 2004 - 19:24 #7
WinXP installerer automatisk mange ting (printere, netkort, USB device) og nogle gange i baggrunden uden man mærker det :)