Avatar billede lo Nybegynder
30. juni 2004 - 16:13 Der er 1 løsning

underformularer eller Tabel på formular

Hejsa!
Jeg har en db over nogle kunder, hvor jeg i en tabel i formularen, skal kunne se de fakturanr. der hører til hver kunde. Hver måned kommer der min. et nyt fakturanr. i tabellen for hver kunde.
Hvordan er det lige, jeg får oprettet sådan en tabel i min formular? Det skal helst være sådan, at jeg kan taste fakturanr. og tilhørende dato ind direkte fra formularen. Og man skal på formularen kunne gå tilbage i tabellen og se de tidligere fakturanr.
Mvh LO
Avatar billede mugs Novice
30. juni 2004 - 16:32 #1
Tag en underformular fra din værktøjskasse og placer den på formularen. I egenskaberne for overordnet / underordnet felt indtaster du det unikke  feltnavn for kunden.