Avatar billede schris Praktikant
30. juni 2004 - 09:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Åbning af side uden menu og adresse linie

Mangler et script der kan åbne en side uden menu og adresselinie - men med toolbar.

Har rodet med nedenstående script, men kan kun få det til at åbne et nyt vindue (men godt nok uden menu- og adresse linie

function Start(page) {
OpenWin = this.open(page, "CtrlWindow", "toolbar=yes,menubar=no,location=no");

Nogen ideer?
}
Avatar billede sylle Novice
30. juni 2004 - 18:17 #1
Hej schris

Prøv denne website: http://www.html.dk/artikler/00004/
Her skulle du kunne finde et javascript der kan åbne et nyt vindue kun med toolbar.

Håber du kan bruge den... :o)
- Sylle
Avatar billede schris Praktikant
30. juni 2004 - 19:55 #2
thnx