Avatar billede mads375 Juniormester
28. juni 2004 - 17:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Linjeafstand, skriftfarve.

Hejsa Igen.
Min konstruktion af min hjemmeside er simpelthen ved at krakkelere... Det skal lige siges at jeg bruger Frontpage 2000.
Det skal lige siges inden jeg skriver at jeg arbejder med en skabelon jeg har downloade`t fra internettet...
I alle mine celler bliver den ved med at skrive i dobbelt linjeafstand, hvergang jeg prøver at rette det ved at gå i "afsnit" og angive det til at være enkelt linjeafstand, sker der overhovedet ikke noget. Når jeg går ind igen for at se hvad der står der, står der 100% i linjeafstand.. Er der nogle der kan hjælpe moig med det???...
Det andet spørgsmål er:
I en af mine celler som jeg har sammenflettet med en anden en, kan jeg ikke ændre min skriftfarve, den bliver ved med at skrive hvid, selvom jeg vælger f.eks den skal skrive sort, hvordan kan det være????.
M.V.H
Mads
Avatar billede hcma Novice
28. juni 2004 - 17:15 #1
har du prøvet, når du skal lave linjeskift, at trykke Shift+linjeskift
Avatar billede mads375 Juniormester
28. juni 2004 - 17:20 #2
Nå, mange tak det virker... kan man indstille det så den gør det hele tiden istedet for man skal trykke på den hele tiden????...
Avatar billede hcma Novice
28. juni 2004 - 19:28 #3
det skal man gøre, hver gang kan vil skifte linje.
Alternativt kan du benytte typografiark (CSS), hvor du een gang for alle kan definere skrifttype, farve, linieafstand o.s.v. Dette CSS skal du så have inkorporeret i hele dig web eller på de sider du måtte ønske det.
Avatar billede mads375 Juniormester
29. december 2004 - 00:32 #4
lukker