Avatar billede dqb Nybegynder
27. juni 2004 - 11:21 Der er 5 kommentarer

Xp installerings bootloop

Hej!
Jeg blev sat til at installere xp på en Duron 1200, og alt går fint med at formatere HD, samt kopiere installationsfilerne til HDen. Men når den så genstarter for at fortsætte installationen, fortsætter den ikke på den igangværenede installation men påbegynder istedet en ny... Det bliver den bare ved med... Eneste jeg kan c der er anderledes end det altid plejer at være er, at den ikke kommer op med den lille menu der spørger om man vil starte op fra CDen, det gør den bare...
Nogle gode ideer?
Tak :-)
Avatar billede anddk Praktikant
27. juni 2004 - 11:31 #1
Har prøvet at fjerne CD-en inden den genstarter ??
Avatar billede dqb Nybegynder
27. juni 2004 - 11:54 #2
ja, så sker der bare ingenting...
Avatar billede anddk Praktikant
27. juni 2004 - 11:58 #3
Chek din boot rækkefølge i bios, 1 skal være hdd0.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juni 2004 - 19:32 #4
hvis den skal boote på cd skal den altså være cdrom -> disk1

Hvis den står til disk1 som 1. valg. vil den ikke lede på cdrom.
Avatar billede dqb Nybegynder
28. juni 2004 - 10:47 #5
Den står pt til hd0, disk, cd-drev nu. Det fungere fint nok til at få den til at boote fra cden... Det er standard instaillingen, så burde det ikke virke?