Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
24. juni 2004 - 23:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til Homesite

Hej Eksperter

Som overskriften antyder søger jeg et alternativ til Macromedias Homesite.

Programmet jeg søger skal være et avanceret Notepad. Programmet skal have "Project Management" og skal kunne redigere direkte på en ftp-server. Denne side illustrerer hvad jeg mener:
http://www.macromedia.com/software/homesite/productinfo/features/project_management.html.

Findes sådan et program? :-)
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
24. juni 2004 - 23:07 #1
NB: Det skal primært bruges til at redigere HTML/PHP/MySQL-web-projekter...
Avatar billede webcreator Nybegynder
24. juni 2004 - 23:12 #2
TSW WebCoder er hvad du søger. www.tsw.dk
Avatar billede webcreator Nybegynder
24. juni 2004 - 23:12 #3
Har brugt TSWs programmer i mange år - har fået rigtig gode anmeldelser på download.com
Avatar billede webcreator Nybegynder
24. juni 2004 - 23:13 #4
Bemærk at der er stor forskel på TSW 4 og 5 - så du skal måske prøve begge to.
Avatar billede killer_r Nybegynder
24. juni 2004 - 23:19 #5
TSW WebCoder 5 er ikke udkommet endnu... Den er i FinalBeta-fasen, men den kommer forhåbentlig meget snart... :o)
Den er som webcreator siger virkelig god!
Avatar billede webcreator Nybegynder
24. juni 2004 - 23:21 #6
Nej, det er helt korrekt. Men Final Release 3 er faktisk ved at være utroligt stabil - så den kunne han nok leve med indtil videre :)
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
24. juni 2004 - 23:42 #7
Kanont program kan jeg sige allerede nu, efter 15 mins brug :)

- Tak :)
Avatar billede webcreator Nybegynder
24. juni 2004 - 23:44 #8
Hehe, godt at vi kunne hjælpe :)
Tak for points