Avatar billede thafizzle Nybegynder
24. juni 2004 - 20:09 Der er 9 kommentarer

Hijack til fjernelse af messenger filer

Kan jeg bruge Hijack til at fjerne de resterende messenger filer, som hedder:
- Extra button: Messenger (HKLM)
- Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. juni 2004 - 21:15 #1
Ja *S*
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. juni 2004 - 00:57 #2
Kom til at tænke på, om du mon er ved at forsøge at slette Windows Messenger.
Det gøres nemlig således :
Sådan afinstalleres Windows Messenger i Windows XP:
Tryk på Start -> Kør -> Skriv -> rundll32 advpack.dll,LaunchINFSection %systemRoot%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove -> tryk på Ok.
Genstart.
Prøv så at åbne Outlook Express og bemærk hvor meget hurtigere det går ;o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2004 - 01:46 #3
Kunne du bruge mit svar ?
Avatar billede thafizzle Nybegynder
26. juni 2004 - 11:39 #4
nej, ik rigtig.. er ik helt med på det sidste, men prøver lige med hijack!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2004 - 16:59 #5
Hvordan går det så ?
Er meningen med dette spørgsmål, at du helt og aldeles vil slette Windows Messenger, eller vil du blot ha' slettet de par linier ?
Avatar billede thafizzle Nybegynder
28. juni 2004 - 18:18 #6
det er lykkedes, har slettet det hele..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. juni 2004 - 19:31 #7
Var det mit svar som hjalp dig ? Hvis,- er du så ikke rar at acceptere det :o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
11. juli 2004 - 23:45 #8
Måske du vil overveje at lukke her opretter ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
20. juli 2004 - 16:28 #9
"thafizzle" > har du ikke lige tid til enten at lukke eller komme med en kommentar - please ? ;o)