Avatar billede nomiz Nybegynder
20. februar 2001 - 13:41 Der er 2 kommentarer og
5 løsninger

Email..

Hvis jeg nu havde en vigtig email i min inbox som jeg HAR læst,og jeg formaterer så er mailen væk. Hvordan finder jeg den igen? Jeg bruger teledanmarks smtp.mail.dk, og pop3.mail.dk

/vh
Simon
Avatar billede dr_scoop Nybegynder
20. februar 2001 - 13:47 #1
Prøv at se om du kan hente den via webmail.

www.mail.dk

Hvis ikke den stadig ligger i din postkasse der, så er den tabt :(

/Dr_Scoop
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
20. februar 2001 - 13:47 #2
Det tror jeg ikke du kan, da du henter den bliver den slettet fra mailserveren og er kun på din computer så jeg tror den er væk.
Avatar billede cpt.kangaroo Nybegynder
20. februar 2001 - 13:48 #3
Hvis du har formateret den harddisk dine emails lå på, så er den helt væk.

I nogle postprogrammer kan man vælge \"Hent post og gem en kopi på serveren\". Hvis du har haft dette slået til, vil alle dine gamle meddelelser blive hentet ned, næste gang du tjekker for post.

Hvis det ikke har været slået til, vil du ikke få dine gamle beskeder igen.

Så er der ikke andet for end at du må få vedkommende til at sende den igen.
Avatar billede hojben Novice
20. februar 2001 - 13:48 #4
Hmm skummelt .. jeg har svaret , men intet kom på.. *grrrr*
Avatar billede nomiz Nybegynder
20. februar 2001 - 13:48 #5
Fork, nået looord maaan... ;-)

Ej, man.. Den mail var sgu vigtig !

/vh
Simon
Avatar billede bojohansen Nybegynder
20. februar 2001 - 13:48 #6
Du skal inden formatering tage en kopi af din mail box på din HD.

Du kan gøre det ved at højre klikke på Indbakke og vælge Egenskaber, så fremkommer stien til din indbakke feks. som på min Win 2000

C:\\Documents and Settings\\Laptop\\Lokale indstillinger\\Application Data\\Identities\\{235BAD84-3868-4773-8903-2D0392E1E090}\\Microsoft\\Outlook Express\\Indbakke.dbx

Så kopiere du bare hele mappen Outlook Express, og når du har formateret kopierer du den bare tilbage igen.

Avatar billede fgj Nybegynder
20. februar 2001 - 13:52 #7
Du har sikkert tænkt på det, men...
Er det helt umuligt at få afsenderen til at finde mailen og sende den igen?