Avatar billede vuske Seniormester
22. juni 2004 - 11:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan tager jeg en backup

Jeg vil have en backup af det jeg har lavet i Frontpage fordi min udbyder tit har nedetid og jeg vil skifte til anden udbyder
Avatar billede ckh Nybegynder
22. juni 2004 - 11:54 #1
Det er vel egentlig bare at hente hele molevitten ned på din HD inden du skifter udbyder.....
Avatar billede deadmez Nybegynder
22. juni 2004 - 11:56 #2
hvis du har noget mysql kørende så skal du nok også lige tage en backup af det... det kan være så irriterende hvis man mangler sin database lige pludselig..
Avatar billede hcma Novice
22. juni 2004 - 11:58 #3
(går ud fra at du har det liggende på din pc)
opret nyt tomt websted i FP -> Filer -> Importer -> Websted og peg på den eksisterende placering på din pc og gem så det nye på en anden partition eller cd.
Eller en kopi af din webstedsmappe og gem den et andet sted.
Avatar billede vuske Seniormester
22. juni 2004 - 12:14 #4
til dead mez: Jeg har ingen mysql
Og jeg kan ikke komme ind med Frontpage på nuværende tidspunkt, jeg mener også at jeg en gang har prøvet at tagen en kopi med det lykkedes ikke
Avatar billede Kengun Praktikant
22. juni 2004 - 12:23 #5
så skal du forsøge med et FTP program som for eksempel CuteFTP, www.cuteftp.com , som du så bruger til at hænte ned det hele til din PC. dernest starter du Frontpage og beder den lave et nyt webområde. brug importfunktionen og peg til det sted du lagrede din webside (altså på din lokale PC).
Avatar billede vuske Seniormester
22. juni 2004 - 12:37 #6
Jeg har fået oplyst at når jeg bruger Fp extension kan jeg ikke bruge FTP, så er der noget der vil gå galt
Avatar billede Kengun Praktikant
22. juni 2004 - 13:05 #7
men hvis du allerede ik kan komme ind med Frontpage så ville jeg forsøgt at bruge FTP. mange anbefaler at du ik bruger FP og FTP på samme tid, men sålænge du skal flytte det hele så er det vel ligemeget? grunden til at nogen mener at du ik skal bruge FTP når du bruger FP Extension er at du kan smadre det hele hvis du for eksempel fjærner en fil eller folder som FP bruger.
Avatar billede vuske Seniormester
24. juni 2004 - 10:54 #8
det må være catbody der skal have point så du må oprette et svar, det var det der gav den løsning der lå nærmest
Avatar billede hcma Novice
24. juni 2004 - 11:23 #9
ok, jeg lægger et svar - men fik du løst dit problem og hvordan?
Avatar billede vuske Seniormester
24. juni 2004 - 11:38 #10
Ja, jeg taget den backup fra filer importer
Avatar billede hcma Novice
24. juni 2004 - 11:41 #11
det var godt - tak for points (igen)