Avatar billede boha03 Nybegynder
20. juni 2004 - 16:46 Der er 1 løsning

Mms sender til pc.

Er der en der ved om man kan få et program som man kan sende mms over en pcer med modem.
Avatar billede ranger1 Nybegynder
21. juni 2004 - 13:04 #1
der findes sikkert nok sådan et program men hvorfor båede bruge penge på at sende via. modem og modtage via. wap/gprs når der en meget nemmere måede nemlig den her.

1.du finder et gratis webhotel og opretter dig som bruger
2.du laver dit billede/mms på din pc og uploader det til hotelet
3.vælger din wap/borwser i telefonen og taster http://www.mithotel.dk/usernavn/billede.jpg

Sådan har jeg nemlig selv gjort det til min nokia 6610, tipet skulle også virke til polyringe toner i .mid og sikkert nok også i andre formater men prøv det, jeg håber det virker for dig