Avatar billede f.t Nybegynder
18. juni 2004 - 23:09 Der er 9 kommentarer

slette ukendt program

der er et program som har lagt sig selv ind så der er en masse gule felter foroven med forskellige valg muligheder så som "click for hotbar premium"jeg mener at det er kommet da jeg ledte efter nogle smilies så hvordan finder jeg det program og for det slettet igen .

på forhånd tak
Avatar billede fromsej Praktikant
18. juni 2004 - 23:17 #1
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede buddy45 Juniormester
18. juni 2004 - 23:17 #2
Prøv at se efter hotbar eller searchbar under Tílføj/fjern programmer i kontrolpanel.
Avatar billede wolfcas Nybegynder
19. juni 2004 - 00:54 #3
www.spywarefri.dk er ganske godt. Jeg har med succes afprøvet AD-ware 6.0 og så er det ganske gratis hvad angår personal use..

Wolfcas
Avatar billede ibleif Nybegynder
19. juni 2004 - 10:22 #4
Du har ikke installeret MSN-PLUS ??? Der kan man nemlig komme til at installere sådan et sponsorprogram ?

dna
Avatar billede dna Nybegynder
19. juni 2004 - 10:23 #5
hmm.. Det var sq da ikke min konto! :/

dna
Avatar billede fromsej Praktikant
19. juni 2004 - 11:14 #6
dna>>Vil det sige at indlægget over dit er skrevet af dig?
Avatar billede dna Nybegynder
19. juni 2004 - 11:21 #7
Ja.. det vil det sige.

En delecomputer og så "husk" login, det er en god cocktail!

dna
Avatar billede fromsej Praktikant
19. juni 2004 - 11:31 #8
OK, det er nemlig sket enkelte gange, at en har lagt et indlæg, der så er kommet ind under et andet navn, der blev vist aldrig fundet en forklaring. :o)
Avatar billede jonas-i Nybegynder
12. september 2004 - 22:21 #9
Ibleif: Gider du ikke lige maile mig jonas@jiportal.dk har noget jeg skal spørger om!