Avatar billede mads375 Juniormester
18. juni 2004 - 20:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny side/ny web-sted??

Hvad er forskellen på "ny side" og "ny web-sted"????...
M.V.H
Mads
Avatar billede cdc Novice
18. juni 2004 - 20:06 #1
ny si9de er en ny side i mappen, og nyt web sted, laver en ny mappe som skal indeholder en ny hjemmeside med index. htm side osv. deefter i denne mappe laver man så en ny side
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. juni 2004 - 20:07 #2
Du kan betegne et websted som et projekt, altså en hel hjemmeside med alle undersider, billeder etc.

En ny side, er blot en del af et websted, f.eks. en ny underside.
Avatar billede mads375 Juniormester
18. juni 2004 - 20:11 #3
ok, mange tak for det...
M.V.H
Mads