Avatar billede lillesnif Nybegynder
17. juni 2004 - 20:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fra Swish til Frontpage eller Dreamwaver 4

sidder og roder med lidt flash i Swisch 2.1, det flas jeg laver gemmer jeg som en swi fil ( kan ikke andet )
så vil jeg gerne sætte flashen ind på en hjemmeside i enten Frontpage 2003 eller Dreamwaver 4, kan jeg sådan set også, men åbner jeg så siden i en browser, står den bare og " åbner side" og kommer aldrig vidre, nogen der kender det problem.
har rodet med det i et par dage nu, så vil MEGET gerne have lidt hjælp !!!
Avatar billede mat Nybegynder
17. juni 2004 - 20:41 #1
Er du sikker på at der ikke er noget der hedder "publish", måske under "file"? Jeg kender ikke swish, men jeg kender flash og der har man en *.fla som er en authoring fil og en *.swf som er den pakkede film. Og jeg mener nu også at swish pakker til *.swf formatet.

mvh mat
Avatar billede armhul1 Nybegynder
17. juni 2004 - 20:46 #2
Du kan ikke bruge swi filer i dreamweaver. Du er nødt til at >eksporte< filen som swf format. Det kan du gøre ved at gå ind i FILES->EXPORT-> og vælg swf format. Vælg så den mappe hvor du vil ha filen liggende.
(Gå ind i din hjælp function, og søg på dreamweaver, så får du step-by-step intro hvordan du gør det.)
Avatar billede lillesnif Nybegynder
17. juni 2004 - 21:14 #3
Armhul1, Takker sku det virker,
Avatar billede lillesnif Nybegynder
17. juni 2004 - 21:15 #4
tror du har fået dine point :-)  ellers råber du lige
Avatar billede armhul1 Nybegynder
17. juni 2004 - 21:30 #5
takker ;)
Avatar billede lillesnif Nybegynder
14. september 2004 - 15:34 #6
lukketid