Avatar billede vejmand Juniormester
14. juni 2004 - 11:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Viser ikke objekter i dokument

Har pludseligt fået et lidt irriterende problem med Word2000.
Hvis jeg f.eks. indsætter et bitmapbillede i et Word-dokument, vises billedet ikke.
I stedet vises en klamme {EMBED paint.picture}
Ligeledes hvis jeg indsætter et hyperlink, vises den også i en klamme, {HYPERLINK "http://osv....} og bliver ikke fremhævet.
Hvor er det nu lige jeg ændrer dette?
Avatar billede jkrons Professor
14. juni 2004 - 12:01 #1
Under Funktioner - Indstillinger. Fanebladet vis. Fjern et eventuelt flueben i Feltkoder.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juni 2004 - 12:11 #2
Tusind tak, jkrons  ;-)
Avatar billede jkrons Professor
14. juni 2004 - 23:20 #3
Velbekomme :-)