Avatar billede pepijo Nybegynder
13. juni 2004 - 20:51 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

mangler svar fra dannyboyd/mejsemarken

vil godt have at i svare og ike bare inorer mig og dannyboyd der er jo heller ikke nogle der skriver tilbage til dig med et øhhh se lige hvad det er du skiver tænker på dit svar andetsted på eks. med div. skivefejl så lad være med at smide med sten ikke  mvh pepijo
Avatar billede fbisen Nybegynder
13. juni 2004 - 21:12 #1
Hvad er det her omkring ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. juni 2004 - 21:13 #2
Tænkte lige det samme - smid et link til tråden :)
Avatar billede pepijo Nybegynder
13. juni 2004 - 21:14 #3
spørgsmål/svar i general  microsoft  registerings data base mvh pepijo
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2004 - 21:14 #4
Spørger har kun 1 spm. http://www.eksperten.dk/spm/509379
Avatar billede pepijo Nybegynder
13. juni 2004 - 21:17 #5
retter i styresystemer pepijo
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2004 - 21:47 #6
pepijo> alle der skriver i en kommentar får mail om indlæg, så næste gang - tænk på hvor mange der abonnener på kategorierne... der er vist en del der har fået denne mail... ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2004 - 21:49 #7
Ups... fortsat:
Så skriv i spørgsmålet at du gerne vil have et svar, så får den pågældende bruger en mail :)

(nu er det mig der spammer - sorry!)
Avatar billede pepijo Nybegynder
13. juni 2004 - 21:55 #8
der står også svar udbedes i  se kommentar fra bertie  mvh pepijo
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2004 - 21:58 #9
"svar udbedes"...

Jeg tror majsmarken opfatter dette som om du er diskussionslysten - i hvert fald ikke en opfordring til at skulle smide et svar fordi han kom med et korrekt svar...
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2004 - 21:59 #10
Desuden...

SÅ sværet er det altså ikke at sætte kommaer, vel?
Avatar billede pepijo Nybegynder
13. juni 2004 - 22:37 #11
takker for div kommemtare slutter nu sov godt alle sammen mvh pepijo
Avatar billede serverservice Praktikant
14. juni 2004 - 08:52 #12
ved ikke hvad du mener i oveskriften - men det er da altid noget at du kommer med en undskyldning
Avatar billede pepijo Nybegynder
14. juni 2004 - 13:49 #13
dannyboyd prøv at læse dine (forøvrigt gode svar ) og se alle dine skive-fejl det bliver du ikke ned gjordt for vel? men lad os stoppe her og så slå en steg over dette og det var også kun en joke ang. mejse marken at det så blev taget ilde op undskylder jeg da .hvad med dig ??? og dine ordrer til andre så tænk ?? men lad det nu ligge og så glæde os til boldt senerer mvh pepijo
Avatar billede serverservice Praktikant
14. juni 2004 - 14:34 #14
Nu er der jo lige det at der er forskel på at lave tastefejl og så kalde folk øgenavne  - så hvis du prøver at forsvare at du har dummet dig så lykkedes det vist ikke?
Avatar billede pepijo Nybegynder
14. juni 2004 - 15:50 #15
groo op bannyboyd tror du lider lidt at storhedsvandvid/ eller bliv du mobbet meget som lille hvad er forsk.mellen øgenavne/og din selv jurist?  mvh pepijo
Avatar billede pepijo Nybegynder
14. juni 2004 - 15:53 #16
jurist=jusist