Avatar billede craft Nybegynder
13. juni 2004 - 12:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Indsætte flere rækker i en tabel

Jeg har i forvejen en tabel med rækker og kolonner, men nu har jeg pludselig brug for flere rækker. Jeg kan huske, at man kunne i Word 98, men i den udgave jeg har nu(til XP) kan jeg ikke lige finde funktionen. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juni 2004 - 13:04 #1
I 2000 udgaven er det >Tabel -> indsæt række
Men det er vel den funktion du mangler?
Avatar billede craft Nybegynder
13. juni 2004 - 13:08 #2
Aaaah der var den. Ja, du havde ret. Smider du et svar?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juni 2004 - 13:08 #3
Oki... ;-)
Avatar billede craft Nybegynder
13. juni 2004 - 13:11 #4
værsågo' :D
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juni 2004 - 13:23 #5
Tak tak
Avatar billede Nanna Fock Praktikant
21. november 2018 - 14:11 #6
Jeg har en nemmere løsning. Kopier den tomme række nederst og tryk copy og så paste. (Ctrl + C og Ctrl + V). Hvis man vil have mange flere rækker er det langt hurtigere end at gå via menuerne.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Tag et kursus i Word og øg effektiviteten

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester