Avatar billede x-pro Nybegynder
12. juni 2004 - 20:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

logon til hjemmeside

Er der nogen steder man kan downloade et login script til en hjemmeside. Det skal være sikkert og nemt. Jeg er lidt af en newbie  i scripts eller php eller asp eller hvad det nu hedder. Den primære funktion er at beskytte data på en hjemmeside, så kun bestemte brugere kan hente disse filer. Det er ikke min egen server.
Avatar billede x-pro Nybegynder
12. juni 2004 - 20:15 #2
kigger lige
Avatar billede blutonium Nybegynder
12. juni 2004 - 20:19 #3
Okay.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. juni 2004 - 21:43 #4
http://www.bravenet.com/webtools/passwd/index.php - måske ikke så 'sikker' men 'enhver newbie" (dit udtryk) kan bruge det...