Avatar billede tommer Nybegynder
12. juni 2004 - 00:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

preview in browser

kan man tvinge dreamweaver til at åbne et nyt browservindue og ikke bruge en af dem man evt har åben i forvejen ???
Avatar billede cool_casper Nybegynder
12. juni 2004 - 00:23 #1
Tror du bliver nød til at beskrive dit spørgsmål lidt bedre..

Tryk F12 for et preview af den aktuelle side i en nyt vindue..?
Avatar billede tommer Nybegynder
12. juni 2004 - 00:27 #2
det ved jeg. men så vises den aktuelle side i et af de andre browservinduer jeg har åben, jeg vil have at den skal åbne et helt nyt browservindue og ikke bruge et af de eksisterende som jeg har andre oplysninger i...
Avatar billede miss-g Seniormester
25. juni 2004 - 20:48 #3
Jeg ved godt hvad du mener. Synes selv det er irreterende at den åbner i et eksisterende browser vindue, men tror ikke det kan være anderledes.

Hvis jeg finder en løsning - smider jeg den lige.
Avatar billede miss-g Seniormester
25. juni 2004 - 20:56 #4
Der står intet om den mulighed i HELP i programmet, så tror desværre vi må undværre.

Har dog lagt mærke til at den bruger det vindue du sidst har brugt, så hvis du har 2 vinduer åbne, så surfter du i vindue 1 - går i DW og trykker F12, så vil den bruge vindue 1 og ikke vindue 2.

Skulle den dog bruge det forkerte vindue kan man tit trykke TILBAGE og komme tilbage til forige site. Hvis det er et sted hvor man logger ind - er man dog tit logget ud.

Men ja - det er lidt besværligt...
Avatar billede tommer Nybegynder
26. juni 2004 - 11:30 #5
miss-g, ok vi må nok leve med det, jeg har også brugt det med 2 vinduer det er bare ikke altid man husker det ;-)
jeg vil dog lade dette spm være åben for flere kommentarer lidt endnu, håber det er ok...
Avatar billede tommer Nybegynder
24. august 2010 - 23:09 #6
lukker her da der ikke findes svar. tak