Avatar billede sbot Praktikant
11. juni 2004 - 11:03 Der er 8 kommentarer

site naturel

Hvad syntes i om en side som denne om hundefoder???
http://www.naturel.dk
Avatar billede AnyFellow Mester
11. juni 2004 - 11:09 #1
Første indtryk....
Under "Vore produkter" er toppen af den højre kolonne sænket en smule i forhold til den venstre... Det ville jeg nok rette.

Under "Turliste & Bestilling" ville jeg nok gøre noget ved billedet. 300k for et "pyntebillede" synes jeg er i overkanten.

Synes generelt at layoutet er overskueligt og præsenterer produktet på en overskuelig måde...
Avatar billede rosenberg Nybegynder
11. juni 2004 - 11:13 #2
Som kfisker siger er siden overskuelig... Dog syntes jeg ikke at den siger " Køb vores mad fordi det er bedst..."

Kunne ikke lade vær med at smile lidt af billedet her: http://www.naturel.dk/Bestilling/Bestilling.html
Bliver hunden tvunget til at se ivrig ud ?

Siden er genrel ret tung.... ikke for meget men heller ikke optimalt....
Avatar billede doggy82 Praktikant
11. juni 2004 - 11:14 #3
Der mangler et foto af en hund! - på forsiden.
Jeg har før research'et på dyre/hundefodder til et projekt.
Og der er ALTID et foto af det på gældende dyr på forsiden af emballagen.
Og så er emballagen også ret farverig. Du ved jeg jo ikke lige hvordan emballagen ser ud på 'naturel' produkterne. For selvfølgelig skal det skille sig ud. Og være mere naturel.

Se www.pedigree.dk - de har analyseret emballagen og lavet siden over det.
Avatar billede doggy82 Praktikant
11. juni 2004 - 11:15 #4
*Nu ved jeg jo ikke lige hvordan...  - sku' der stå
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
11. juni 2004 - 11:19 #5
omtalte billede er i virkeligheden 579x484 pixels. Du skal sætte størrelsen ned på billedet i et grafikprogram, så det har den størrelse du vil vise det i.

Du har valgt at bruge grafik til menu'en, det kunne godt laves uden
Avatar billede voirsous Nybegynder
11. juni 2004 - 11:24 #6
flot side,
- men triste, farver kunne du ikke arbejde med dem i logoet. Evt. i andre nuancer?
- siden ser mærkelig ud i mozilla.
Avatar billede doggy82 Praktikant
11. juni 2004 - 11:31 #7
Og ja! Det er alt for trist. En hund er jo en lystig og glad lille en. Eller så'n vil ejeren gerne se sin hund.

Groft sagt, så udstråler siden at hunden bliver trist og grå hvis man giver den det fodder.
Avatar billede doggy82 Praktikant
11. juni 2004 - 11:32 #8
Men igen, det skal selvfølgelig ha' et mere "naturel" look, end pedigree