Avatar billede bartelsen Nybegynder
11. juni 2004 - 00:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se PHP sider i Layout i Golive?

Hej

Jeg skal lige rettet lidt på en side som er lavet i PHP, men desværre kan jeg ikke se selve siden dvs. rette siden mens jeg ser den, i layout. Jeg kan sagtens med html... og jeg kan også godt se koderne og det færdige resultat som man ikke kan rette i..
Hvad gør jeg forkert???
Avatar billede gf Nybegynder
23. august 2004 - 09:16 #1
Hej

Grunden til, at du ikke kan se det er , at PhP afvikles på din webserver. Du skal derfor have instaleret en sådan samp php5, mysql. Dette gøres meget nemt ved at downloade følgende gratis. instaler programmet. slet alt i mappen www og læg tit website i www mappen. Husk din startside skal hedde index .gå ind i iexplorer http:\localhost  eller hvad du nu kaldte den under installationen.

så er du kørende

Mvh Glenn
Avatar billede bartelsen Nybegynder
28. september 2004 - 10:47 #2
lukker spørgsmålet
Avatar billede milo Nybegynder
28. september 2004 - 10:50 #3
bartelsen, hvorfor tager du pointsne selv, når gf har givet dig et korrekt svar på dit spørgsmål? Gør noget ved den dårlige adfærd, fremover.