Avatar billede kimley Nybegynder
09. juni 2004 - 18:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mangler en cpu køle holder..

Hej

Jeg er rendt ind i et problem..Jeg har et MS6533 bundkort hvor cpu er stået af.. Har købt en ny, men køleren passer ikke til den montering der er på bundkortet ( Firkanten har 2 metal arme)
Kan man ikke købe en ny plade og sætte på bunkortet eller skal man virkelig have et nyt kort??
Jeg kan skrue den firkant af, men det kræver jo lige at jeg kan finde en der passer til en cpu Boxed pentium 4.. Den skal nærmest klikkes på.
Avatar billede ernst_himself Nybegynder
11. juni 2004 - 12:33 #1
prøv lige at tage et pic's af din køler og af den plastik dims på bundkortet...jeg har måske nå'ed plastik liggende....eller hvad med at købe en ny køler der passer??
Avatar billede kimley Nybegynder
11. juni 2004 - 13:58 #2
Det er netop det der er mit problem.. jeg kan ikke finde en sådan køler.. Hvordan ligger man et billede herind?
Avatar billede ernst_himself Nybegynder
11. juni 2004 - 15:05 #3
kan du ikke abre sende dem til mig pr mail?? ernst_himself@hotmail.com ... eller msn?
Avatar billede kimley Nybegynder
11. juni 2004 - 20:39 #4
Nu har jeg prøvet at sende til dig,men får en failure mail retur.. Har du modtaget noget fra mig kimley@tiscali.dk
Avatar billede kimley Nybegynder
11. juni 2004 - 20:47 #5
Jeg har lige tilføjet dig min msn.. Så prøver jeg at sende via der
Avatar billede kimley Nybegynder
13. juni 2004 - 19:50 #6
Jeg kan ikke sende til dig...
Avatar billede kimley Nybegynder
27. december 2005 - 19:39 #7
lukkes