Avatar billede contour Nybegynder
09. juni 2004 - 15:21 Der er 8 kommentarer

Investor søges til webhostingkoncept

Vi er 2 erfarne personer indenfor branchen som i 4 år har drevet et webbureau med resellerhosting og har planer om at udvide forretningen i form af hostingydelser på egne servere, både i Danmark og Europa (fortrinsvis Sverige, Norge, Finland og Tyskland.

Har på nuværende tidspunkt mange faste kunder i form af "reseller"-hosting samt grafiske opgaver.

Konceptet er enkelt og går på at tilbyde disse ydelser til priser der ligger langt under normal markedspris.

Investeringen skal delvis bruges på en massiv markedsføring af produktet, for på denne måde at blive et kendt firma indenfor hostingservices og til færdigudvikling af enkelte løse ender.

I systemet kan kunder selv bestille disse services udfra et overskueligt interface. Al betaling og support foregår elektronisk.

Forretningen skal i opstarten drives af 2 - 4 personer, hvor vi på nuværende tidspunkt er 2 kompetente profiler. Forretningsplan haves, samt et 3-årigt likviditetsbudget.

Kontakt venligst Frank Jensen på e-mail: contour@ofir.dk

Ved seriøse henvendelser kan vi udveksle telefonnumre for en mere direkte dialog og gennemgang af konceptet.

Med venlig hilsen

Frank Jensen
Avatar billede lasbas Nybegynder
09. juni 2004 - 16:12 #1
hvor er i fra ?
Avatar billede contour Nybegynder
09. juni 2004 - 16:21 #2
Vi er indkvarteret i Hellerup & på Frederiksberg
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
10. juni 2004 - 18:37 #3
Har du ikke også skrevet om dette projekt for ca. 1-1½ år siden?
Avatar billede lasbas Nybegynder
10. juni 2004 - 21:52 #4
er der noget i jeres koncept der skiller jer ud fra de andre hosting tilbud der findes ?

er jeres forretningsplan verificeret af 3 part, advokat eller lign. ?

hvorfor prøver i at finde en investor her fremfor banken, når i nu har en udarbejdet forretningsplan samt likviditetsbudget ?

Mvh: Lasse k. Pedersen ---> fujitsu2[at]ofir.dk
Avatar billede contour Nybegynder
11. juni 2004 - 09:57 #5
Hej Lasse,

Ja, vores forretningsplan er verificeret af tildels Connect Danmark som vi også har haft møde med. De mener at vi har brug for en mindre privat investor.
Vi har planer om at tilbyde nogle ekstra features, hvilket skiller sig ud fra andre "lowcost"-udbydere på markedet.

Vores kapitalbehov er på kr. 1 mio. hvilket vi ikke selv har mulighed for at låne i banken.
Avatar billede tomb3 Nybegynder
31. marts 2005 - 13:41 #6
Prøvet at tjekke: http://debat.thorborg.dk/idealbb/
Et iværksætterforum startet af Martin Thorborg (Har der startede Jubii).
Kan være der er lidt hjælp at hente her ;)
Avatar billede tomb3 Nybegynder
31. marts 2005 - 13:41 #7
ham even..
Avatar billede fxj Juniormester
01. april 2005 - 16:21 #8