Avatar billede aqqalu_kristensen Nybegynder
08. juni 2004 - 19:56 Der er 11 kommentarer

Hvor kan man fa Visual basic ?

Jeg har tit undret over hvor kan man fa Visual basic gratis.
Jeg har udersogt mange websider, men jeg har ikke stodt pa noget af dem. Hvis I skulle se nogle af dem sa skriv venligt her.

Hilsen Aqqalu kristensen
Avatar billede 2c Nybegynder
08. juni 2004 - 19:58 #1
Visuel basic er blandt andet også intergret i office pakken, så du kan sidde og programmere i dine exel eark for eksempel.
Avatar billede vbcoder Nybegynder
08. juni 2004 - 19:59 #2
du kan ikke få vb gratis - det er et kommercielt udviklerværktøj der koster kassen hvis man kan få fat i det, hvilket er meget svært.

se www.exp.dk/spm/507009
Avatar billede bccinlove Nybegynder
08. juni 2004 - 23:28 #3
som vbcoder skriver, er det langt fra et free-/shareware. Du kan få Visual Basic gratis hvis du går på en skole der har aftale med MS
Avatar billede 2c Nybegynder
08. juni 2004 - 23:49 #4
Ellers er der et opensource udviklings værktøj til .NET her:

http://www.icsharpcode.net/OpenSource/SD/
Avatar billede rbj_fp Nybegynder
09. juni 2004 - 07:36 #5
2c: Det er ikke visual basic, som findes office pakken. Det er VBA(Visual Basic for Applications) og der er nogle forskelle på hva de kan, selv om syntax'en er ens
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. juni 2004 - 10:11 #6
Og det passer ikke, du kan gådt få det gratis, men om det er lovligt, det er jo så op til din samvittighed! :o)
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. juni 2004 - 10:11 #7
gådt = godt... :o)
Avatar billede andersenph Nybegynder
30. juni 2004 - 20:49 #8
Prøv med onlinescan fra www.virus112.com den er gratis og effektiv
Avatar billede jakobdo Ekspert
01. juli 2004 - 08:16 #9
Hvor kommer virus112.com lige ind i billedet?
Avatar billede andersenph Nybegynder
01. juli 2004 - 08:24 #10
Prøv at se på alle de spørgsmål hvor aqqalu deltager....

Se hans svar. Se hans karma.

Jeg deltager i ret mange sikkerheds og virus spørgsmål, så jeg er rimelig træt af hans spam....

Så jeg provokerer vel lidt med denne ironiske payback :O)
Avatar billede vbcoder Nybegynder
01. juli 2004 - 08:25 #11
for sjov tror jeg - ligesom det må være for sjov når nogen tror man kan få M$ kommercielle udviklingsværktøjer gratis

men man kan downloade f.x. webmatrix som er et udviklingsværktøj mod web og det er gratis på www.asp.net