Avatar billede nez Nybegynder
07. juni 2004 - 17:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trænregimentet i Nørresundby

Hej Eksperter...

Er der nogen som kan fortælle eller finde sider til mig hvor der står mere beskrevet om trænregimentet i nørresundby ud over det der står i det sessionshæfte man får tilsendt..

Jeg har meldt mig til det, men vil vide hvad køretøj eller hvad man kan komme til at lave, og hvad der er chance for at skulle komme til at lave når man bliver udsendt..

Hvis nogen kan finde lidt informationer om det vil jeg blive glad og give point ;)

Hygge..
Avatar billede halifax Nybegynder
07. juni 2004 - 17:39 #1
Nu ved vi jo ikke, hvad der står i sessionshæftet...  men info om Trænregimentet findes bla. her
http://www.hok.dk/trr/
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. juni 2004 - 17:50 #2
og du kan spørge her på E, vi er nogle derer ansat i samme firma, der vil kunne svare på det meste
Avatar billede sluppi Nybegynder
07. juni 2004 - 20:02 #3
Det er primært Stjernekrigere (mercedes) og manmobiler de fræser rundt i. Jeg kan ikke huske om der er nogle der bliver ordonanser der, såfremt er det bmw-mc.

Trænet fragter primært materiel (øvelsesmæssigt) mellem de forskellige enheder også bare generel forsyning. Med andre ord - løfte, slæbe, bære og køre....
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. juni 2004 - 20:10 #4
Hvilke køretøjer du skal være med til at betjene, kommer meget an på hvilket slags kompagni du er indkaldt til. Der er f.eks. stor forskeld på om deter et forsynings-, et sanitets, eller et stabskompagni du skal aftjene værnepligt i.

Såden et træn kompagni er et stor forretning, men mange forskellige køretøjer.

Prøv at undersøge hvilken slags kompagni du skal til, så skal jeg nok kikke på hvilke biler de har