Avatar billede -hyber- Nybegynder
05. juni 2004 - 20:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Åbne billede i nyt vindue! (Frontpage)

jeg har et link på min hjemmeside til et billede. Det der irreterer mig, er når man trykker på linket fortsætter den i vinduet - Så skal man trykke tilbage! Hvad er det man skal skrive i HTML koden, for at få billedet åbnet i et nyt vindue?

Hvis man har et billede
<a href="Adresse.JPG">Billede 2</a><br>
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. juni 2004 - 20:15 #1
<a href="Adresse.JPG" target="_blank">Billede 2</a><br>
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. juni 2004 - 20:16 #2
Du kan også tage et kig på denne smarte funktion:
http://roenving.users.whitehat.dk/index.html?/WD1ResizeTilBillede.html
Avatar billede cdc Novice
05. juni 2004 - 20:19 #3
som jacobclausen skriver, skal det gøres i koden, eller i FP klikker du på hyperlink ikonen, og i det nye vindu vælger du så destinationsramme, og der inde vælger du så nyt vindue. Resultatet er det samme som den første kommentar.

/cdc
Avatar billede -hyber- Nybegynder
05. juni 2004 - 20:21 #4
Tak! Lige hvad jeg manglede :P