Avatar billede bandit1 Nybegynder
17. februar 2001 - 15:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Proaccess kontra netexpres

Davs i stuen.

Jeg har lige et spørgsmål, fjolset her har bestil et proaccess abonnemt hos tele danmark, og glad er man når man får ordre bekræftelsen, indtil man læser alt det tekniske og konstatere at teledk, bare har lukket for en hel masse af portene på routeren, og hvis man skal have ændret noget så slip 1000 kr.

Jeg har et normalt behov på nettet og skal patu ikke bruge en ip adresse er det ikke smarter at lave sit abonnemt om til et netexpres, jeg ved godt at, jeg mister hastighed, på upsteram, men jeg slipper vel for diveres lukkede porte da, man ikke bruger en router.

Kom med et bud på en løsning og jeg bliver en glad mand.
Avatar billede dr_scoop Nybegynder
17. februar 2001 - 16:01 #1
Jeg har netexpress 2048/512 - og det fungerer fint...ingen problemer der.

Ulempen er: Ingen router - Kun 1 computer på Internettet.

/Dr_Scoop
Avatar billede kapla Nybegynder
17. februar 2001 - 16:01 #2
Avatar billede dr_scoop Nybegynder
17. februar 2001 - 16:01 #3
En anden ulempe: Dynamisk IP

Er det 2 ting som du kan leve med - så vælg Netexpress.

/Dr_Scoop
Avatar billede nopper Praktikant
17. februar 2001 - 16:05 #4
Man skal nok have defineret, hvad er et almindeligt behov, for at kunne besvare dit spørgsmål.
Jeg har ProAccesIsdn og kun port 80 åbnet.Det klarer jeg mig fint med. Jeg skal dog lige understrege at jeg bruger ikke min forbindelse til spil. Samtidig er det lykkedes mig at opstille en domæneserver på den samme forbindelse med eget postkontor.Er det et almindeligt behov I dine øjne ?.
Avatar billede bandit1 Nybegynder
17. februar 2001 - 17:26 #5
Ja så blev jeg det klogere,og fik bekræftet at teledanmark, er nogle papøre.

Tak for svarene
Avatar billede cholm Nybegynder
17. februar 2001 - 22:19 #6
Hej bandit1 !

Jeg stillede selv et lignende spørgsmål i går:

http://www.eksperten.dk/spm/50395

Måske du kan bruge noget af det også.

Se i øvrigt også dette spm. - Meget interessant:

http://www.eksperten.dk/spm/50673

/cholm