Avatar billede friiser Nybegynder
02. juni 2004 - 19:34 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

Logo til radio-online.dk

Hej Exp'er.

Vi skal til at rededesigne www.radio-online.dk og vil derfor gerne have nogle forslag til et nyt logo. Vi forstiller og at det skal være i størrelse ca. 700x60 pix og at det skal være med baggrund #FCFCE5. Så er der ellers frit slag.

Sitet er lavet til at kunne finde de streamet netradiostationer der findes på nettet.

Håber er det er nok inspiration til nogle logo forslag.

Har i spørgsmål så skriv bare.

RADIO|ONLINE.DK
Avatar billede friiser Nybegynder
02. juni 2004 - 21:08 #1
Håber der kommer nogle gode forslag...

RADIO|ONLINE
Avatar billede friiser Nybegynder
03. juni 2004 - 12:43 #2
Er der ingen der tør tage changen på denne opgave ??
Avatar billede arnums Nybegynder
03. juni 2004 - 15:35 #3
mener i, at i skal ha´ lavet et banner og ikke et logo?
Avatar billede xcept Nybegynder
03. juni 2004 - 16:14 #4
jeg vil da gerne lave et logo men hvad giver i for det?
Avatar billede friiser Nybegynder
03. juni 2004 - 18:42 #5
arnums -> jeg vil gerne have det som et logo

xcept -> sitet er ikke et kommercielt site så derfor er der ikke nogle penge i at lave log'et for dig eller andre. Det er derfor der givet 200 pointz det er jo det eksperten går ud på at hjælpe andre for pointz.

RADIO|ONLINE
Avatar billede arnums Nybegynder
04. juni 2004 - 12:29 #6
Det var størrelsen på logoet der fangede min opmærksomhed(det lyder som et banner)
;o)
Avatar billede friiser Nybegynder
04. juni 2004 - 12:52 #7
arnums -> det er bare helt i orden, er det fordi du gerne vil prøve at lave et ?
Avatar billede arnums Nybegynder
04. juni 2004 - 13:01 #8
ja, men det er lige det med tiden, men måske i aften.......
folk lukker deres spg. så hurtigt herinde  ;o)
Avatar billede friiser Nybegynder
04. juni 2004 - 14:13 #9
arnums -> spørgsmålet vil være åbent, så du får mulighed for at svarer...

Er der andre kreative exp'er herinde der vil komme med nogle forslag ?
Avatar billede arnums Nybegynder
04. juni 2004 - 14:30 #10
et hurtigt forsøg(har ikke gået efter jeres mål):
http://www.knoer.dk/RadioOnline_logo1.jpg
Avatar billede friiser Nybegynder
04. juni 2004 - 20:01 #11
arnums -> ja det må man sige :o)

Det kan da ikke være rigtigt at der kun er 1 exp'er der vil forsøge sig... Der er jo en del pointz at hente...
Avatar billede bill20 Nybegynder
05. juni 2004 - 14:58 #12
jeg vil gerne prøve.
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/radio.jpg
Mvh
*Bill
Avatar billede friiser Nybegynder
05. juni 2004 - 21:24 #13
bill20 -> det kunne sagtens være en mulighed - du må gerne komme med nogle alternative forsøg - evt. dette med forskellige skriftyper.

RADIO|ONLINE
Avatar billede Kengun Praktikant
07. juni 2004 - 17:01 #15
Avatar billede zhark Nybegynder
07. juni 2004 - 19:50 #16
Avatar billede friiser Nybegynder
07. juni 2004 - 19:53 #17
kengun -> det bedste forslag indtil videre. Hvis jeg kunne få dig til at lave nogle eksempler mere med forskellige trendy skrifttyper - og måske en mere musikrelateret baggrund, så tror jeg den er der..

RADIO|ONLINE
Avatar billede friiser Nybegynder
07. juni 2004 - 19:57 #18
zhark -> tak for dit logo men ikke lige det jeg leder efter

RADIO|ONLINE
Avatar billede zhark Nybegynder
07. juni 2004 - 20:09 #19
Hvorfor hulen skriver du baggrund FCFCE5, når det er helt lige meget!?
Avatar billede friiser Nybegynder
07. juni 2004 - 21:15 #20
Det er nu mere den ide du har til logoet der ikke er det som jeg leder efter.
Avatar billede bill20 Nybegynder
08. juni 2004 - 07:44 #21
Avatar billede bill20 Nybegynder
08. juni 2004 - 08:04 #22
Avatar billede Kengun Praktikant
08. juni 2004 - 08:43 #23
Avatar billede friiser Nybegynder
08. juni 2004 - 10:41 #24
kengun -> helt vild med http://www.kengun.com/eksperten/505338b.jpg er det muligt for dig at ligge farven bag navnet til #fcfce5 ??

RADIO|ONLINE
Avatar billede Kengun Praktikant
08. juni 2004 - 10:51 #25
Avatar billede arnums Nybegynder
09. juni 2004 - 14:02 #26
vil lige gøre opmærksom på, at det du forlanger ikke er et LOGO, men et banner, som jeg udtrykte tidligere.... damn n.....
Avatar billede zhark Nybegynder
09. juni 2004 - 14:25 #27
Ja -  man bliver lidt desorienteret nå een der åbenbart styrer sådan en side beder om et logo, der  jo so regel er enkelt og stilrent og, nå men kengun's banner er da nu flot :)
Avatar billede Kengun Praktikant
09. juni 2004 - 14:27 #28
nja, men det er ik første gang, og helre ikke sidste gang, at disse "begreber" (logo/banner) skaber forvirring :)
Avatar billede arnums Nybegynder
09. juni 2004 - 18:24 #29
derfor starter jeg (næsten) altid med at spørge først!!
Avatar billede arnums Nybegynder
09. juni 2004 - 18:28 #30
kengun< sørg for at få dine point, han er lidt nærig(har selv prøvet det)
Avatar billede friiser Nybegynder
09. juni 2004 - 19:04 #31
arnums -> det er godt du gir' råd om at han skal have sine pointz *he* det er jo det det går ud på - men grafisk design er jo smag og behag og jeg kan gode li' det som kengun laver.

kengun -> Jeg vil gerne ligge billet ind på følgende nedenstående mulige logo's, og kan du ikke oprette et spørgsmål så du kan få dine 200 pointz ?

1. http://www.kengun.com/eksperten/505338b.jpg
2. http://www.kengun.com/eksperten/505338.jpg

Hvis det er muligt at få *.PDS filerne så jeg evt. kan ændre skrifttyperne. Du kan sende *.PSD filerne til webmaster@radio-online.dk

Ellers kanon arbejde og tak til alle der har været med også ARNUMS :o)

RADIO|ONLINE
Avatar billede Kengun Praktikant
09. juni 2004 - 19:56 #32
friiser> forstår ik helt hva du mener med "Jeg vil gerne ligge billet ind på følgende nedenstående mulige logo's". Er det noget jeg skal lave om?
Avatar billede Kengun Praktikant
09. juni 2004 - 20:03 #33
her er et svar og så fjærner jeg lige mine klistermærker :) (lægger dem op så snart points er overføret). sender dernest .psd'erne.
Avatar billede Kengun Praktikant
09. juni 2004 - 20:14 #35
email sendt. har du fået den?
Avatar billede friiser Nybegynder
09. juni 2004 - 20:42 #36
kengun -> alt i sin fineste orden... nice making bizz with you...

RADIO|LINE
Avatar billede Kengun Praktikant
09. juni 2004 - 21:02 #37
nåh, det er da bare hyggeligt at hjælpe :)