Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
30. maj 2004 - 19:42 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

Snydefri CS-Server (eller links til cheats)

Jeg er såååååå træt af at spille mod cheaters.

Et eksempel: I banen aimtrain som er en forkantet bane med plan jord og på en server med anti-CD.
mig =  død:25  skudt:5
Andre= død:5-15 skudt:15-40

Det skal siges at jeg er forholdsvis CS-newbee, men ikke "dum"

Findes der ikke nogle lister over servere som ikke tillader snyd.

Alternativt...... Hvordan kommer jeg til at kigge gennem vægge ??
Avatar billede strych9 Praktikant
30. maj 2004 - 20:00 #1
Du installerer punk buster og undlader at bruge andet end punk buster servere. Det er et anti-snyde system.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
30. maj 2004 - 20:13 #2
HEADSHOT DELUXE HSD kan det hele ;D
Avatar billede therevelation Nybegynder
30. maj 2004 - 21:07 #3
cheating death er også en god ting at få installeret.....men et godt råd....find servere hvor der ikke snydes...lad være med at begynde og snyde selv i frustration...det er for ynkeligt...

happy gaming

therevelation aka Grev_michal
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
30. maj 2004 - 22:35 #4
Hverken Punk buster eller HEADSHOT DELUXE HSD kan jeg finde...
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
30. maj 2004 - 22:37 #5
hehe headshop deluxe er cheat ikke noget positivt... du skrev bar du ledte efter alternativ ;D
Avatar billede zhristian Nybegynder
30. maj 2004 - 22:44 #6
Alternativt? Tjooh

www.cs-hacked.com
Avatar billede therevelation Nybegynder
30. maj 2004 - 22:50 #7
håber sgu du bliver bannet på steam hvis du bruger det link...!
Avatar billede popsy Novice
31. maj 2004 - 01:43 #8
http://www.teambettetry.dk har en finfin server, med mange alternative maps. De slår lynhurtigt ned på cheat, og generelt er det flinke fyre at spille med.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
31. maj 2004 - 01:48 #9
therevelation..... har været inde og kigge, men bruger det ikke.... :-)
Avatar billede therevelation Nybegynder
31. maj 2004 - 02:34 #10
nice respekt eric....jeg er selv en noob til cs men kæmper bare på og bander og piver lidt for mig selv ind imellem... hellere tabe værdigt end at sidde med en sur smag i munden over at man snyder *s*
Avatar billede jaw Nybegynder
05. juni 2004 - 18:21 #11
Cheat har i mange, mange år efterhånden været et problem, der er svært at stoppe... Og på nuværende tidspunkt, er der ikke mange måder at gøre det på. Den bedste måde, er at finde servere, der kører med VAC (Valve Anti Cheat), der hvis en spiller bliver taget i cheat, banner vedkommende i et år på ALLE servere der kører med VAC.
Derudover, er fordelen ved VAC, at Valve endelig har fået øjnene op for cheatere, og gået ind i kampen mod. Så vidt jeg er orienteret, har de ansat en af verdens tidligere top cheat-programmører, til at finde og sætte stopper for cheat - og igen, så vidt jeg har hørt, og MyG0t der er nogen af verdens førende på cheat-området, lidt desparate fordi deres cheats faktisk mere eller mindre er blevet ubruglige...

Dog, er det stadig muligt at cheate :( På vores (Tele2) servere, banner vi i gennemsnit ca. 5 cheatere hver dag... Men, som andre siger, så der i hvert fald ikke komme mindre cheat af at du selv begynder - og, er det fedt at være sej på et "ulovligt" grundlag???

Ville bare lige blande mig, selvom det er et par dagen siden emnet blev oprettet :)
Avatar billede popsy Novice
23. juni 2004 - 02:34 #12
Har du fundet en løsning?
Smider et svar i tilfælde af at mine input kunne bruges :)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
23. juni 2004 - 06:00 #13
jaw....
smider du også et svar...
Avatar billede jaw Nybegynder
23. juni 2004 - 12:02 #14
Jamn, det kan jeg da sagtens :)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
23. juni 2004 - 16:33 #15
Jeg har desværre ikke tid pt. til at spille, men om 2 uger skal der games igen...

Tak for jeres input
Avatar billede myg0th4x Nybegynder
30. august 2004 - 12:18 #16
WRAAAAAAAAA