Avatar billede jarret Nybegynder
28. maj 2004 - 14:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvordan placerer jeg et billede i bunden af browersen?

Jeg vil gerne havd placeret et billede i bunden af browersen uafhængigt af hvilket format browersen åbner i. Med andre billeder har jeg sat i en tabel og alignet tabellen right med jeg kan ikke aligne til bunden......

Hvem kan hjæjpe
Avatar billede andjak Nybegynder
28. maj 2004 - 15:23 #1
Det burde være muligt. Du skal lave en tabel der er 100% høj og derefter aligne til bunden. Så skulle dit billede ligge sig i bunden af skærmen.
Avatar billede jarret Nybegynder
28. maj 2004 - 15:33 #2
prøver lige
Avatar billede andjak Nybegynder
29. maj 2004 - 11:51 #3
Kan du få det til at virke - ellers har jeg måske en anden idé.
Avatar billede jarret Nybegynder
04. juni 2004 - 16:53 #4
har fået det til at virke(glemtelige at melde tilbage vups...)

tak for hjælpen, lægger du et svar?
Avatar billede andjak Nybegynder
04. juni 2004 - 16:57 #5
.