Avatar billede orntoft Nybegynder
28. maj 2004 - 13:09 Der er 5 kommentarer

HJÆLP! til import af .swf filer til enten GoLive ell. Dreamweaver

Jeg har et problem:
Jeg skal bygge et site op i editeringsprogrammet GoLive ell. Dreamweaver (helst GoLive) og skal bruge en .swf fil fra flash som baggrund på sitet. Det er intet problem at placere .swf filen i GoLive ell. Dreamweaver, problemet er at jeg ikke kan placere elementer som billeder og tekst overnpå .swf filen. Jeg har prøvet næsten alt inkl. layers men .swf filen lægger sig altid øverst når jeg browser sitet. Jeg håber virkelig der kan hjælpes...

Mange venlige hilsner
Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. maj 2004 - 13:34 #1
har du prøvet med CSS styring hvor SWF filen ligger som det første, så kommer tekst og andet grafik du vil vise.
Avatar billede le_bon Nybegynder
28. maj 2004 - 15:50 #2
Det kan ikke lade sig gøre, det er jeg næsten sikker på. Men jeg hænger lige på, hvis der er én der har en løsning.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
28. maj 2004 - 18:20 #3
Flash vil altid lægge sig oven på HTML og CSS, desværre.

Du kan dog lægge Flash oven på Flash, men hvor holdbart det er i forskellige browsere ved jeg ikke.

Brug <div>'s og css til positionen og arranger dine Div's i HTML koden således at de lægger rigtigt oven på hinanden, Z-Index hjælper desværre heller ikke her.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
28. maj 2004 - 18:32 #4
SHIT, nu lagde jeg min forklaring som et svar.

Jeg vil IKKE have points for dette.

Læg selv et svar og accepter dig selv, medmindre der skulle være en der kender et helt vanvittigt godt Browser-Hack til dette formål
Avatar billede bojohansen Nybegynder
22. juni 2004 - 23:28 #5
Lukke tid?????