Avatar billede rudestrand Nybegynder
28. maj 2004 - 12:30 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Reperere links til billeder??

Jeg er ved at udskifte tekst på en cd-rom, og har kopieret hele cd-rommen over på harddisken, men nu er alle links til billderne ændret når jeg åbner siderne i DW , og i browseren vises billederne derfor ikke - hvordan kan jeg reperere alle links på én gang, uden at skulle ind og rette hvert enkelt??
Avatar billede andjak Nybegynder
28. maj 2004 - 13:18 #1
Hvis det kun er "starten" af linket er er ændret, kan du benytte "Find and Replace".
Den finder du ved at taste Ctrl+F
Håber du finder en løsning.

//Andjak
Avatar billede amokart Nybegynder
28. maj 2004 - 17:14 #2
Hvis jeg forstår dig ret, skal du bare markere biblioteket - ctrl F8 eller højreklik(check links selected folder/ entire current site) - og dernæst pege linket ud.
allan
Avatar billede rudestrand Nybegynder
30. maj 2004 - 16:34 #3
Tak, men jeg fandt nu en anden løsning - i deler points!