Avatar billede oktober Nybegynder
26. maj 2004 - 21:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

to på msn på samme maskine

Er det muligt at være koblet på MSN. Med både min kærestes og min Msn samtidig på den samme maskine ? Er det muligt, vil jeg gerne vide hvordan !
Er ikke intresseret i at flytte alle kontakter til begge kontakt lister da det forvirer når man har mange kontakter i begge lister...
Avatar billede knighten Nybegynder
26. maj 2004 - 21:28 #1
Det er muligt... finder lige et link til ver. 6.2
Avatar billede knighten Nybegynder
26. maj 2004 - 21:32 #2
www.mess.be
ude til højre klikker du på jnrzloader.
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
26. maj 2004 - 21:35 #3
Avatar billede knighten Nybegynder
26. maj 2004 - 21:37 #4
Sludder hvad jeg siger... du skal ind under "MSN Messenger Polygamy" lige til venstre for jnrzloader.
Avatar billede knighten Nybegynder
28. maj 2004 - 13:35 #5
fandt du ud af det ?